SAYA MEMANG BUDAK KECIK,TAPI KALAU MINAT! MACAM-MACAM BOLEH BERLAKU!!!!

Jangan lupa saksikan perlawanan amal Pasukan Selangor 80'an VS PasukAn Selangor 90'an.......Bantulah Anak Bekas Pemain Selangor iaitu Shahril Arshad yang mengidap penyakit JANTUNG BERLUBANG.........BERHIBUR SAMBIL BERDERMA......

lagu kebanggaan selangor

Khamis, 27 November 2008

Dilema AZRAAI KHOR Menjelang saingan Liga M 2009


Cerita ini bukanlah rekaan bagi saya......Berita INFO SUKAN TV1 pukul 1.30 petang......Terdapat berita tetang jurulatih itu.....apa yang saya dengar ialah....Katanye...(PEMAIN IMPORT AMAT DIPERLUKAN UNTUK MENYERIKAN LAGI LIGA MALAYSIA KITA.....)......bagi pendapat saya.....ini semua adalah taktik AZRAAI untuk mengekalkan Kejuaraan......Beliau tahu bahawa pasukan mereka tidak boleh "beraksi" tanpa awang import....Kata saya kepada FAM......jangan bagi MUKA terhadap semua jurulatih Terutama sekali pemohonan AZRAAI yang tidak boleh diguna pakai.....Jika sesuatu perubahan berlaku,FAM haruslah mendapatkan pendapat jurulatih2 setiap negeri dan kelab...

Tiada ulasan:

Penyokong Setia.......

untuk memberi komen....

SILA WIDTH 300 KEPADA 400 DAN SAMA KAN DENGAN YANG BAWAH,END THEN CLICK SUBMIT DAN ANDA BOLEH MELETAKKAN SEBARANG KOMEN.JANGAN LUPA LETAK nick name tu (EWan)

VIDEO@SELANGOR FANSNETIK